I. Základní ustanovení
Obchodní podmínky pro smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby uzavírané na dálku (e-shop) prostřednictvím webového sídla www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz (účinné od 01.01.2018)
1.1 Tyto obchodní podmínky eshopu www.vytistenoonline.cz) se vztahují na zhotovení tzv. . fotoproduktů – zejména fotodárků; fotopláten ; fotokalendářů; (dále jen „fotodárky“) fyzickými nebo právnickými osobami (dále jen „Zákazník“) prostřednictvím e-shopu Zhotovitele www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz
1.2 Je-li Zákazníkem Zhotovitele fyzická osoba, která objednává fotoslužbu k jinému účelu než k podnikání nebo výkonu svého povolání, považuje se za spotřebitele.
1.3 Orgánem dohledu nad prodejem zboží je Ústřední inspektorát České obchodní
inspekce P. O. BOX 29
Bajkalská 21/A
827 99 Bratislava.
1.4 Zákazník tímto souhlasí s tím, že tyto obchodní podmínky v platném znění budou tvořit nedílnou součást smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby uzavřené mezi Zhotovitelem a Zákazníkem ohledně zhotovované fotoslužby na dálku prostřednictvím e-shopu www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz Právní vztah z uvedené smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby se dále řídí ustanoveními Reklamačního řádu, doplňujícími informacemi uvedenými na webovém
sídle www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz a obecně závaznými právními předpisy, zejména Občanským zákoníkem v případě spotřebitele a Obchodním zákoníkem v případě podnikatele. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího v platném znění a zákonem 22/2004 S.z. o elektronickém obchodu v platném znění a zákonem č.j. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění.
1.5 www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek bez předchozího upozornění. Povinnost písemného oznámení změny těchto obchodních podmínek je splněna umístěním na webovém sídle www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz
1.6 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01.01.2018 a v celém rozsahu nahrazují předchozí „Všeobecné obchodní podmínky – fotoprodukty“.
Nakupování zboží na našich internetových stránkách mohou uskutečnit právnické i
fyzické osoby za předpokladu dodržení níže uvedených pravidel.
2. Objednání
2.1 Vytvoření objednávky
Zákazníkem je podmíněno poskytnutím následujících údajů Zákazníka: (i) přihlašovacího emailu, (ii) přihlašovacího hesla, (iii) jména a příjmení fyzické osoby, nebo obchodního jména právnické osoby, nebo fyzické osoby podnikatele, (iv) adresy bydliště fyzické osoby , nebo adresy sídla právnické osoby, nebo fyzické osoby podnikatele. V případě, že Zákazník uvede své IČ, má www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz za to, že Zákazník nakupuje jako podnikatel, a ne spotřebitel. Uvedené údaje budou Zhotovitelem použity k vytvoření konkrétní objednávky fotoslužby Zákazníkem, následné plnění smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby a se souhlasem Zákazníka na přímý marketing vlastního zboží a služeb, a souvisejících podnikatelských aktivit. Zhotovitel však poskytuje Zákazníkovi možnost kdykoli jednoduše a bezplatně odmítnout používání uvedených údajů v době jejich získání, jakož i při každé doručené zprávě, pokud takové použití předtím neodmítl.
2.2 V den odeslání objednávky potvrdí Zhotovitel Zákazníkovi přijetí objednávky prostřednictvím elektronické pošty (tzv. potvrzujícím e-mailem).
2.3 Zákazník tímto potvrzuje, není-li v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak, že se před uzavřením smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby způsobem přiměřeným použitému prostředku dálkové komunikace (internet) seznámil s (i) hlavními vlastnostmi fotoslužby v rozsahu přiměřeném použitému prostředku komunikace a fotoslužby, (ii) její celkovou cenou, včetně daně z přidané hodnoty a všech ostatních daní, o souvisejících nákladech na dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky, nebo nelze-li je předem určit, tak io tom, že do celkové ceny mohou být započteny takové náklady nebo poplatky, (iii) platebními podmínkami, (iv) dodacími podmínkami, (v) lhůtou, do které se Prodávající zavazuje dodat fotoslužbu, (vi) informacemi o postupech uplatňování a vyřizování reklamací, stížností a podnětů spotřebitelů , (vii) informací o tom, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby (odst. 3.1 těchto obchodních podmínek), (viii) poučením o odpovědnosti Zhotovitele za vady fotoslužby podle § 645 – 649 občanského zákoníku v platném znění.
2.4 Spotřebitel tímto výslovně potvrzuje, že mu Zhotovitel bezprostředně před odesláním objednávky výslovně, jednoznačně a srozumitelně uvedl informace uvedené v ods. 2.3 pododstavec i) a ii). Spotřebitel odesláním objednávky výslovně potvrdil, že byl obeznámen s tím, že její součástí je povinnost zaplatit cenu. Spotřebitel zároveň potvrzuje, že Zhotovitel na svém webovém sídle www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz označil tlačítko (funkci) spojené s odesláním objednávky snadno čitelným způsobem slovním spojením „objednávka s povinností platby“.
2.5 Zákazník tímto potvrzuje, že se na webovém sídle Zhotovitele www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz nejpozději v okamžiku zahájení postupu vytváření objednávky seznámil s jasně a čitelně formulovanými informacemi o případných omezeních dodání fotoslužby, jakož i o informacích o způsobech platby, které lze použít k úhradě fotoslužby.
2.6 Zhotovitel se zavazuje poskytnout spotřebiteli potvrzení o uzavření smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby na trvalém nosiči bezodkladně po uzavření smlouvy uzavřené na dálku, nejpozději spolu s dodáním fotoslužby. Uvedené potvrzení musí přitom obsahovat všechny informace uvedené v odst. 1 písm. 2.3 těchto obchodních podmínek, pokud je již Zhotovitel neposkytl spotřebiteli před uzavřením smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby.
2.7 Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že si tyto obchodní podmínky přečetl, a že s nimi v celém rozsahu souhlasí. Odesláním objednávky Zákazník dále závazně potvrzuje, že si v dohodnutém termínu fotoslužbu odebere. V případě, že si Zákazník nepřevezme objednanou fotoslužbu (ani na to předem Zhotovitele neupozorní) ani ve lhůtě jednoho měsíce ode dne, kdy měl být fotoslužba pořízena, a byla-li fotoslužba pořízena později, do jednoho měsíce od jeho zhotovení, je Zákazník povinen zaplatit Zhotoviteli poplatek za uskladnění ve výši 1,-EUR/denně plus DPH. Po uplynutí tří měsíců ode dne, kdy byla fotoslužba pořízena, může Zhotovitel s fotoslužbou volně nakládat. Jelikož z povahy fotoslužby jako zhotovené věci na zakázku vyplývá, že ji nelze z objektivních důvodů (jde zejména o věci osobní povahy) zpeněžit nebo jiným způsobem s ní účelně naložit, má Zhotovitel právo vedle poplatku za uskladnění i na zaplacení ceny zhotovené fotoslužby.
2.8 Po odeslání objednávky Zákazníkem je tato elektronicky zaevidována v systému webového sídla Zhotovitele www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz Zhotovitel uvedené přijetí objednávky Zákazníkovi potvrdí emailem. Doručením uvedeného emailového potvrzení (tzv. potvrzujícího emailu) o přijetí objednávky Zákazníkovi se smlouva o dílo na zakázkové fotoslužby považuje za uzavřenou. Předmětem uvedené smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby je dodání v objednávce Zákazníka specifikované fotoslužby za tam uvedenou cenu za zhotovené dílo, a za podmínek uvedených na webovém sídle www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz, těchto obchodních podmínek, Reklamačním řádu a obecně závazných právních předpisech.
3. Poučení o zákonné výjimce z obecného práva Spotřebitele na odstoupení od smlouvy v případě smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby:
3.1 Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dílo na zakázkové fotoslužby, jelikož jde ve smyslu § 7 ods. 6 písm. c) zákona 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího v platném znění. „prodej zboží“ (tj. zhotovení věci na zakázku) zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, „zboží vyrobeného“ na míru resp. „zboží“ určeného speciálně pro jednoho spotřebitele.
4. Dodací podmínky:
4.1 www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz se zavazuje dodat fotoslužbu v co nejkratším termínu, zpravidla od 3 do 10 pracovních dnů od potvrzení objednávky, v závislosti na druhu objednané fotoslužby.
4.2 V případě dodání fotoslužby mimo prodejny (tak jak jsou tyto jako smluvní partneři Zhotovitele uvedeni na webovém sídle www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz Zhotovitele, využívá k dodání fotoslužby www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz služby smluvního partnera dle vlastního uvážení.
4.3 V období Vánoc, svátků a nepředvídatelných okolností může dojít k prodloužení dodacích lhůt. V případě, že fotoslužba nebyla doručena, a Zhotovitel Zákazníka nekontaktoval, zavazuje se Zákazník Zhotovitele neprodleně informovat za účelem objasnění a případného odstranění problému.
5. Platební podmínky
5.1 V případě odeslání objednávky se zvolenou úhradou předem má Zákazník povinnost zaplatit cenu za pořízenou fotoslužbu prostřednictvím elektronického bankovnictví. V případě zvolené úhrady v hotovosti při dodání na prodejně Zhotovitele, je Zákazník povinen zaplatit zaměstnanci prodejny nebo sběrny Zhotovitele při převzetí fotoslužby. V případě dodání fotoslužby na tzv. dobírku je Zákazník povinen uskutečnit platbu u doručovatele0.
5.2 V případě rozporu mezi cenou fotoslužby v „Ceníku“ a v „nákupním košíku“, oběma uvedenými na e-shopu Zhotovitele www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz , Zhotovitel upozorňuje Zákazníka, že rozhodující je v takovém případě cena uvedená v „nákupním košíku“.
5.3 Všechny ceny fotoslužeb jsou uvedeny konečné a bez DPH bez poplatku za doručení (ve zkratce „poštovného“). Zhotovitel účtuje Zákazníkovi poštovné uvedené na konkrétní objednávce, jehož výše závisí na typu objednaného fotoproduktu.
5.4 Na základě platných legislativních požadavků na silnou autentifikaci zákazníka (PSDII) je poskytovatel povinen přenést určité právně předepsané osobní údaje na poskytovatele platební služby během platby online. Více informací naleznete na (Ochrana osobních údajů obchodního partnera)
6. Reklamace:
6.1 Zákazník je povinen si fotoslužbu zkontrolovat ihned při převzetí. Zákazník má právo si fotoslužbu nepřevzít, je-li na ní nebo na jejím obalu v době převzetí viditelné mechanické poškození nebo je-li fotoslužba neúplná. Podmínkou úspěšné reklamace je však sepsání reklamačního protokolu na České Poště, u jiného doručovatele nebo se zaměstnancem prodejny www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz nebo musí fotoslužbu odmítnout převzít.
6.2 V případě dalšího reklamačního postupu platí Reklamační řád Zhotovitele, který se nachází na webové stránce www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz
6.3 V případě, že reklamovaný nedostatek byl způsoben Zákazníkem (např. pokud vyvolané fotografie neobsahují obrazový záznam, který údajně poskytl Zhotoviteli k vyvolání (tzv. ztracené fotografie), je na Zákazníkovi, aby prokázal, že je řádně doručil/odevzdal Zhotoviteli za účelem vyvolání fotografií), zejména neoprávněným zásahem, v důsledku použití fotoslužby pro jiné než určené účely, nevhodným skladováním, neodbornou montáží, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým používáním, nadměrným zatížením výrobku (v rozporu s obecně závaznými nebo jinými předpisy, příp. s doporučením výrobce), Zákazník se zavazuje zaplatit Zhotoviteli veškeré náklady spojené s vyřízením reklamace. Zhotovitel neodpovídá za reklamované nedostatky způsobené Zákazníkem, ani živelnou pohromou, či jinou vyšší mocí.
6.4 Zhotovitel odpovídá vůči Spotřebiteli za nedostatky fotoslužby v souladu s ustanoveními §§ 645 – 649 Občanského zákoníku v platném znění. Záruční doba ve smyslu § 620 ods. 1 Občanského zákoníku v platném znění je 24 měsíců.
6.5 Dopravu reklamované fotoslužby k posouzení do sídla Zhotovitele www.vytistenoonline.cz, www.vytistenoonline.cz a www.vytistenoonline.cz Róbert Danacko-a-top, Mlynská 515/37 07214 Pavlovce nad Uhom Náklady na dopravu hradí v plné výši Zhotovitel.
7. Odstoupení od kupní smlouvy
7.1. Nemůže-li prodávající splnit své povinnosti vyplývající mu z kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v objednávce, prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a zároveň je povinen nabídnout kupujícímu náhradní plnění nebo možnost pro kupujícího odstoupit od kupní smlouvy (stornovat objednávku). V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy z důvodů uvedených v tomto bodě těchto reklamačních a obchodních podmínek, je prodávající povinen vrátit kupujícímu již zaplacenou zálohu za zboží dohodnuté v kupní smlouvě ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy převodem na účet určený kupujícím .
7.2. Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl. Zákona čj. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“) ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, jestliže prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
7.3. Kupující má právo v rámci této lhůty po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě, a to v rozsahu potřebném ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
7.4. Lhůta pro odstoupení od smlouvy počíná běžet v den, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo jsou-li a) zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodáváno odděleně, ode dne převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední , b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, ode dne převzetí posledního dílu nebo posledního kusu, c) na základě smlouvy zboží dodává opakovaně během vymezeného období, ode dne převzetí prvního dodaného zboží.
7.5. Kupující může odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je koupě zboží i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
7.6. Odstoupení od smlouvy musí kupující učinit písemnou formou způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy, nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči nebo pomocí formuláře, který tvoří přílohu č. 2. 1 těchto obchodních a reklamačních podmínek. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, jestliže oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty podle ust. § 7 odst. 1 písm. 1 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
7.7. Odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek musí obsahovat informace požadované ve formuláři odstoupení od kupní smlouvy, který tvoří přílohu č. 2. 1 těchto obchodních a reklamačních podmínek, zejména identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijaté plnění, zejména číslo účtu a/nebo poštovní adresu kupujícího.
7.8. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, ruší se od začátku i každá doplňková smlouva související s kupní smlouvou, od které kupující odstoupil. Od kupujícího není možné požadovat žádné náklady nebo jiné platby v souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy kromě úhrady nákladů a plateb uvedených v ust. § 9 odst. 1 písm. 3, ust. § 10 odst. 1 písm. 3 a 5 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku a ceny za službu, pokud je předmětem smlouvy poskytnutí služby a došlo k úplnému poskytnutí služby.
7.9. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy zaslat zboží zpět na adresu sídla provozovatele nebo je předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, pokud prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle první věty tohoto bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek se považuje za zachovanou, bylo-li zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty.
7.10. Kupující je povinen doručit prodávajícímu zboží kompletní včetně kompletní dokumentace, nepoškozené, podle možnosti v originálním obalu a nepoužívané.
7.11. Doporučuje se zboží pojistit. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu veškeré platby, které od něj obdržel na základě kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků . Prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby podle tohoto bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek před tím, než je mu doručeno zboží nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.
7.12. Kupující nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, souhlasí-li prodávající, že je bude nést sám nebo nesplnil-li povinnost podle § 3 odst. 1 písm. 1 písm. i) Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
7.13. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si prodávající nesplnil informační povinnost o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. 1 písm. h) Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
7.14. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu kupní cenu za zboží stejným způsobem, jaké použil kupující při své platbě, pokud se s kupujícím nedohodne na jiném způsobu vrácení plateb, aniž by kupujícímu v této souvislosti byly účtovány další poplatky.
7.15. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je používáno, poškozeno nebo neúplné, zavazuje se kupující uhradit prodávajícímu: a) hodnotu, o kterou se snížila hodnota zboží ve smyslu ust. § 457 občanského zákoníku ve skutečné výši b) náklady, které vznikly prodávajícímu v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu kalkulované podle ceníku pro pozáruční servis zboží. Kupující je povinen ve smyslu tohoto bodu reklamačních a obchodních podmínek uhradit prodávajícímu náhrady nejvíce ve výši rozdílu mezi kupní cenou zboží a hodnotou zboží v době odstoupení od kupní smlouvy.
7.16. V souladu s ust. § 7 odst. 1 písm. 6 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou: a) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele, b) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen, c) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil, poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
7.17. V případě včetně zboží na základě odstoupení od smlouvy, které bylo v době po uzavření smlouvy a převzetí zboží od prodávajícího kupujícímu smontováno, složeno nebo použito takovým způsobem, že jeho opětovné uvedení do původního stavu prodávajícím není možné bez vynaložení zvýšeného úsilí a zvýšených nákladů, odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty zboží a je povinen uhradit náklady na opravu a uvedení do původního stavu, resp. hodnotu snížení ceny zboží.
7.18. Ustanovení Čl. 10 těchto obchodních a reklamačních podmínek výslovně neplatí pro subjekty nesplňující definici spotřebitele uvedenou v ust. § 2 písm. a) Zákona čj. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (např. podnikatelské subjekty). V takovém případě se při odstoupení od kupní smlouvy postupuje podle individuální dohody kupujícího a prodávajícího, pokud k uzavření takové dohody dojde.
7.19. Prodávající neodpovídá za ztrátu nebo zneužití digitálních dat, která se nacházejí na nosičích dat, která jsou součástí vráceného zboží a ani není povinen je vrátit kupujícímu.
Provozovatel: Róbert Danacko-a-top, Mlynská 515/37 07214 Pavlovce nad Uhem IČO: 40035450 DIČ: 1046145496